bil, bil underbara bil. Eller?

Om jag hade bott i USA så hade jag tagit körkort vid det här laget. Gud va härligt och ha en bil o köra runt i stället för att kämpa sig runt på bussar och liknanade. Och som nämdes tidigare. Man slipper missa bussen.

Min dröm är ju att flytta till ett annat land. Troligtvis blir det USA om jag lyckas förflytta mig till något anat land :)

Förstår ni hur härligt det skulle vara att ha körkort? Är man ute och åker när det är rusningstrafik så slipper man givetvis inte trängseln för det. Men man slipper den fysiska kontakten med alla hysteriska människor.

Men vill man slippa trängseln och paniken så kan man ju alltid ta sig fram på cykel eller gående. Miljövänliga altenartiv och även otroligt häslosamt. Eller egentligen kanske det inte är så hälsosamt eftersom man lär andas in en hel del avgaser. Men ja tror ändå att det är mer positivt för hälsan än att sitta i en gammal bil och svettas.



Caddie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vill också ha körkort!

Men är för feg för att sätta mig bakom ratten (a)

Snart 19 och vettskrämd ^^

2009-01-22 @ 21:42:15
URL: http://katarinalinnea.blogg.se/
Postat av: Polisen/Anonym

Ja visst skulle det vara härligt med körkort när man var 16.Men lilla du, bo i USA skulle jag absolut inte vilja göra. Inte för att jag har något emot dem, men fy fan för deras sjukförsäkringar.

Det karnse blir bättre med Obama, men tvivlar på det.

Vi i Sverige har mycket bättre sjukvård men ett helvetes tråkigt klimat, om du ska flytta utomlands flytta till Australien,Canada (bra sjukvård),Japan eller varför inte till Spanien.



Jag ber dig tänka om din drömmar ;)



Mvh "Polisen"

2009-01-23 @ 22:32:27
URL: http://internetiscool.gnu.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0