celebrate

Idag har jag varit i stan och fikat med min underbara kompis Lucas! Han bjöd mig eftersom han tyckte att vi skulle fira samtalet som jag fick tidigare idag. Det blev väldigt mycket prat och skratt.
När vi kände att vi hade ätit upp oss några kilon så tyckte vi att det va dags att springa runt i alla dessa affärer som finns, för att göra oss av med kalorierna!

Jag hittade en kjol från h&m och ett sött linne från Gina. Eftersom jag blev så nöjd med det så åkte jag med hem till Lucce för att han tyckte att de va lika bra att provfotograferas av honom.  Jag tror att det blev några bra bilder iallafall. Ska försöka slänga upp någon nu i veckan :)

Ha det bra ! :) / Caddie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Låter riktigt spännande det där med plåtning i Italien, hoppas allt går bra!

För övrigt har du en riktigt trevlig blogg och du kan förvänta dig mer kommentarer från mig för jag kommer tjuvkika in fler gånger kan jag lova :)

2009-01-20 @ 23:48:04
Postat av: micke

du kanske vill bli kompis med mig? ;)

2009-01-21 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0