försök..

Vad skriver man här i bloggen då? Ska det användas som en dagbok där alla kan se, där man berättar vad man har gjort under dagen. Eller ska man berätta sina drömmar och tankar? Kanske en kombination.

Jag tror verkligen på drastiska förändringar. Kanske för att jag själv har fått vara med om en sådan.
Men folk som mår dåligt dom tror oftast inte att det kommer bli bra sen. Utan att allt kommer fortsätta lika tragiskt, hela livet ut.

Men de tror inte jag. För så länge viljan att få ett bra liv, och få vara glad och må bra. Så länge man har det så finns det inga hinder som är för svåra för att man ska kunna uppnå det. 

Så till alla som känner att livet är skit och att det aldrig kommer blir bättre. : Keep your head up and be strong ! För någon gång kommer den där härliga drastiska förändringen att komma.

Kommentarer
Postat av: hanna

det där va riktigt bra skrivet! jag har vart nere en period, och nu blev jag riktigt peppad till att gå vidare och ta tag i saker och ting. tack så mycket! fortsätt med det du håller på med! :)

2009-01-21 @ 09:57:33
Postat av: Saraa

Att veta att jag inte är ensam om att känna mig utanför eller allt annant som gör att man känner sig mindre värd känns skönt. Du verkar vara en riktigt trevlig tjej, fin blogg har du också :) Fortsätt med det du gör, det glädjer andra!

2009-01-21 @ 19:01:58
Postat av: fredrik

älskling, du är bäst!

2009-01-21 @ 22:57:17
Postat av: anna

tack :)



fint skrivet!

2009-01-22 @ 08:50:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0