Jag är nybörjare på detta

Nu tänkte jag eftersom alla tjejer i dagens samhälle bloggar, så är det väl dags för mig också!

Vad kan man berätta om mig? En 16 årig tjej som bor i våran huvudstad. Bor inte allt för jätte centralt men jag trivs utmärkt.
Jag är väl istort sätt som vilken tonåring som helst. Och alla har vi våra upp och ner gångar.

Nu bor jag med min familj i vega (haninge) och tillbringar den mesta tiden med min pojkvän!

Jaa. Va kan man mer säga?
Jag är en riktig linslus och är väldigt glad för det erbjudandet som jag fått.

/ Caddie

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har en riktigt trevlig blogg :) Så nu väntar jag bara på en massa andra nya inlägg för jag kommer definitvit fortätta läsa din blogg även fast jag inte annars brukar läsa bloggar! Ha en fortsatt bra dag och lycka till med plåtningen!

2009-01-20 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0