val av bloggnamn

Om någon undrar varför jag just har valt att döpa min blogg till: Ettlivsomintefinns   så kan jag svara på det redan nu.

När jag var mindre, ja enda fram tills jag gick i åttan så blev jag mobbad. Dom enda vännerna jag hade då var mina föräldrar vilket nu när ja blivit lite äldre har realterat till att vi har en väldigt tjajt 'föräldrarochbarn-relation'.

Att jag berättar helt öppet om att jag har blivit utsatt för mobbning är för att det är så de är helt enkelt! Inget att dölja, och i mina ögon inget att skämmas över.
Det är väl ändå inte mitt fel att jag blev behandlad så. I alla klasser så finns det väl ett svart får och i min klass så var det jag.
Därför namnvalet. För att just jag. Som var så ensam och rädd. Att jag har fått en sånt erbjudande som detta. Det är helt overkligt.

När ja ändå sitter här och skriver så kan jag passa på att berätta att den första vändpunkten i mitt liv det var när jag träffade min nuvarande pojkvän Fredrik. Han kom där som en ängel från ovan när jag som mest behövde det.

På den vägen är vi nu och har varit tillsammans i drygt två år. Och allt det gamla, onda är bortblåst med vinden kan man säga.


/ Caddie

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

2009-01-20 @ 13:13:12
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0