Välkommen hem älskling

Idag har jag träffat Fredrik. Det var lika mysigt och trevligt som alltid :)!

Först mötte jag upp honom inne i stan och där blev vi stående ett bra tag och bara kramades. Det var ju så länge sen, sen sist. Nästan tre veckor. Den lilla pojken var i Egypten. Utan mig :( Men men, nu är han i alla fall hemma. Och brun var han! Tror att det blir till att lägga sig i solariet i morgon =)

När vi hade kramats färdigt så gick vi på bio. Det blev : Vi hade i alla fall tur med vädret igen
Väldigt underhållande faktiskt.

Nu sitter ja här hos honom, och allt känns så bra igen. Det känns så tryggt när jag har honom vid min sida.

Nej nu har jag nog inte riktigt tid med det här :) Mycket att ta igen! Hahah =)



Caddie

Kommentarer
Postat av: Freddan

Fin bild:)

2009-01-23 @ 22:31:17
URL: http://majami.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad mysigt ni två verkar ha det tillsammans!

Riktigt trevlig blogg har du också :)

2009-01-23 @ 22:34:24
Postat av: michelle

hur fan kunde du ta fredrik ifrån mig? det var flera år sen, men mitt hjärta är fortfarande brustet.

2009-01-23 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0